Nowy Terminal
Polfrost Internationale Spedition otworzyła nowy terminal przeładunkowy na przejściu granicznym w Braniewie. Budowa kosztowała ponad 4 mln zł.
Baza składa się z hali magazynowej o powierzchni użytkowej bliskiej 2000 mkw i kubaturze 9000 m sześć., zadaszonej rampy o szerokości 3,6 m i długości 210 m. W terminalu można załadować i rozładować 20 wagonów kolejowych dziennie. Po obu stronach rampy przebiegają dwa torowiska: z jednej strony szerokie, przystosowane do wagonów rosyjskich, a z drugiej zaś zwykłe, używane w Polsce. Terminal jest dostosowany do załadunku i rozładunku różnego rodzaju wagonów. Rozładunek na szerokotorowe wagony odbywa się w trzech wariantach: w wagonu polskiego na wagon rosyjski; z samochodu ciężarowego na wagon rosyjski oraz z magazynu na wagon rosyjski.
Nowy Terminal
Polfrost Internationale Spedition otworzyła nowy terminal przeładunkowy na przejściu granicznym w Braniewie. Budowa kosztowała ponad 4 mln zł.
Baza składa się z hali magazynowej o powierzchni użytkowej bliskiej 2000 mkw i kubaturze 9000 m sześć., zadaszonej rampy o szerokości 3,6 m i długości 210 m. W terminalu można załadować i rozładować 20 wagonów kolejowych dziennie. Po obu stronach rampy przebiegają dwa torowiska: z jednej strony szerokie, przystosowane do wagonów rosyjskich, a z drugiej zaś zwykłe, używane w Polsce. Terminal jest dostosowany do załadunku i rozładunku różnego rodzaju wagonów. Rozładunek na szerokotorowe wagony odbywa się w trzech wariantach: w wagonu polskiego na wagon rosyjski; z samochodu ciężarowego na wagon rosyjski oraz z magazynu na wagon rosyjski.
Nowy Terminal
Polfrost Internationale Spedition otworzyła nowy terminal przeładunkowy na przejściu granicznym w Braniewie. Budowa kosztowała ponad 4 mln zł.
Baza składa się z hali magazynowej o powierzchni użytkowej bliskiej 2000 mkw i kubaturze 9000 m sześć., zadaszonej rampy o szerokości 3,6 m i długości 210 m. W terminalu można załadować i rozładować 20 wagonów kolejowych dziennie. Po obu stronach rampy przebiegają dwa torowiska: z jednej strony szerokie, przystosowane do wagonów rosyjskich, a z drugiej zaś zwykłe, używane w Polsce. Terminal jest dostosowany do załadunku i rozładunku różnego rodzaju wagonów. Rozładunek na szerokotorowe wagony odbywa się w trzech wariantach: w wagonu polskiego na wagon rosyjski; z samochodu ciężarowego na wagon rosyjski oraz z magazynu na wagon rosyjski.
Nowy Terminal
Polfrost Internationale Spedition otworzyła nowy terminal przeładunkowy na przejściu granicznym w Braniewie. Budowa kosztowała ponad 4 mln zł.
Baza składa się z hali magazynowej o powierzchni użytkowej bliskiej 2000 mkw i kubaturze 9000 m sześć., zadaszonej rampy o szerokości 3,6 m i długości 210 m. W terminalu można załadować i rozładować 20 wagonów kolejowych dziennie. Po obu stronach rampy przebiegają dwa torowiska: z jednej strony szerokie, przystosowane do wagonów rosyjskich, a z drugiej zaś zwykłe, używane w Polsce. Terminal jest dostosowany do załadunku i rozładunku różnego rodzaju wagonów. Rozładunek na szerokotorowe wagony odbywa się w trzech wariantach: w wagonu polskiego na wagon rosyjski; z samochodu ciężarowego na wagon rosyjski oraz z magazynu na wagon rosyjski.
ul. Tyniecka 27/2
02-615 Warszawa, Polska
KRS: 0000097522
REGON 011883175
NIP 5261063249
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy – 153 500,00 zł
© 2025 Polfrost Internationale Spedition Sp. z o.o. | RODO / GDPR | Cookies - Polityka Prywatności.
Designed and Created by Trendmark.pl