Polfrost to nowoczesna i rodzinna firma z sektora TSL, która działa na rynku od ponad 28 lat.
Jesteśmy laureatem takich wyróżnień jak: Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa i Najbardziej Pożądany Pracodawca.
Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zgrany zespół, dobre narzędzia pracy i elastyczność.
Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie i rozwijanie zespołu,
- aktywny udział w budowaniu i rozwijaniu współpracy z nowymi Klientami,
- negocjowanie z Klientami warunków współpracy,
- organizowanie i koordynowanie transportu,
- nadzorowanie procesu obsługi Klienta i monitorowanie jakości oferowanych usług,
- optymalizowanie działań w obszarze rozwiązań transportowych i rozwijanie nowych możliwości w obszarze produktu.
Nasze wymagania:
- 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze transportu towarów sypkich/masowych,
- wykształcenie wyższe – mile widziane (w zakresie logistyki, transportu lub zarządzania),
- doświadczenie przy certyfikatach jakości takich jak GMP+ i inne,
- znajomość branży TSL i rynku transportowego,
- ukierunkowanie na wyniki i rozwój osobisty,
- myślenie strategiczne oraz podejmowanie decyzji w oparciu o przyjęte cele biznesowe,
- umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu zadań.
Oferujemy:
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- zdobywanie doświadczenia w międzynarodowej firmie,
- narzędzia do pracy; laptop i telefon,
- przyjazną i miłą atmosferę w pracy,
- benefity: pakiet medyczny, pakiet sportowy, integracje firmowe, szkolenia,
- szansę na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy w firmie.