Polfrost to nowoczesna i rodzinna firma z sektora TSL, która działa na rynku od ponad 28 lat.
Jesteśmy laureatem takich wyróżnień jak: Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa i Najbardziej Pożądany Pracodawca.
Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zgrany zespół, dobre narzędzia pracy i elastyczność.
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie bazy klientów, kontaktów,
- wysyłanie zaproszeń, ustalanie spotkań dla przełożonego,
- uczestnictwo w szkoleniach z przetwarzania odpadów, kursach, webinarach,
- wstępne redagowanie umów (po okresie wdrożenia),
- przygotowywanie raportów, prezentacji,
- prowadzenie notatek ze spotkań,
- prowadzenie listy wysłanych ofert,
- wprowadzanie danych do systemu,
- prowadzenie korespondencji z innymi działami Polfrost w ramach wsparcia kwotowania,
- prowadzenie ewidencji kosztów spotkań służbowych – współpraca z działem księgowym,
- wsparcie administracyjne działu handlu i rozwoju,
- przygotowywanie korespondencji do wysłania z Biura,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji biurowej,
- prowadzenie wykazu i monitorowanie stanu realizacji spraw terminowych w zakresie wyznaczonym przez przełożonego,
- inne polecenia przełożonego mające związek z zajmowanym stanowiskiem.
Nasze wymagania:
- samodyscyplina,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- dobre zdolności analityczne,
- komunikatywna znajomość języka rosyjskiego,
- inicjatywa w działaniu.
Oferujemy:
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- zdobywanie doświadczenia w międzynarodowej firmie,
- narzędzia do pracy; laptop i telefon,
- przyjazną i miłą atmosferę w pracy,
- pakiet benefitów: pakiet medyczny, pakiet sportowy, integracje firmowe, szkolenia
- szansę na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy w firmie.