portalspozywczy.pl_18032015

portalspozywczy.pl_1803201514 Kwiecień, 2015

0

– Najbliższe miesiące zapewne przyniosą zmiany wynikające z sezonowości popytu na produkty mrożone. Wyższe temperatury zewnętrzne na pewno przyczynią się do zwiększenia popytu na lody. Z kolei dostępność świeżych warzyw i owoców przesunie zapotrzebowanie z usług logistyki mrożonek na usługi logistyki produktów chłodniczych – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Edyta Kwiatkowska-Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

– Kluczowy jest jednak czynnik wpływający na całą branże TSL, a mianowicie interpretacja niemieckich przepisów dotyczących płacy minimalnej dla kierowców i stanowisko Komisji Europejskiej w tej sprawie. Otwarte pozostaje nadal pytanie jakie będą finalne rozstrzygnięcia w sprawie przewozów tranzytowych przez ten kraj. Niemcy są jednym z głównych odbiorców m.in. mrożonych produktów z Polski – mówi Edyta Kwiatkowska – Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

Przewoźnicy szacują, że wprowadzenie przepisów przez Niemcy jest równoznaczne z podniesieniem kosztów przewozu do Niemiec o 20 proc. – Już w tej chwili odczuwalny jest spadek podaży środków transportu gotowych do wyjazdu do Niemiec, ponieważ przewoźnicy obawiają się nie tylko dodatkowych kosztów, ale i wymogów dokumentacyjnych, związanych ze zgłaszaniem przewozów do odpowiednich instytucji – dodaje ekspertka.– Najbliższe miesiące zapewne przyniosą zmiany wynikające z sezonowości popytu na produkty mrożone. Wyższe temperatury zewnętrzne na pewno przyczynią się do zwiększenia popytu na lody. Z kolei dostępność świeżych warzyw i owoców przesunie zapotrzebowanie z usług logistyki mrożonek na usługi logistyki produktów chłodniczych – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Edyta Kwiatkowska-Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

– Kluczowy jest jednak czynnik wpływający na całą branże TSL, a mianowicie interpretacja niemieckich przepisów dotyczących płacy minimalnej dla kierowców i stanowisko Komisji Europejskiej w tej sprawie. Otwarte pozostaje nadal pytanie jakie będą finalne rozstrzygnięcia w sprawie przewozów tranzytowych przez ten kraj. Niemcy są jednym z głównych odbiorców m.in. mrożonych produktów z Polski – mówi Edyta Kwiatkowska – Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

Przewoźnicy szacują, że wprowadzenie przepisów przez Niemcy jest równoznaczne z podniesieniem kosztów przewozu do Niemiec o 20 proc. – Już w tej chwili odczuwalny jest spadek podaży środków transportu gotowych do wyjazdu do Niemiec, ponieważ przewoźnicy obawiają się nie tylko dodatkowych kosztów, ale i wymogów dokumentacyjnych, związanych ze zgłaszaniem przewozów do odpowiednich instytucji – dodaje ekspertka.– Najbliższe miesiące zapewne przyniosą zmiany wynikające z sezonowości popytu na produkty mrożone. Wyższe temperatury zewnętrzne na pewno przyczynią się do zwiększenia popytu na lody. Z kolei dostępność świeżych warzyw i owoców przesunie zapotrzebowanie z usług logistyki mrożonek na usługi logistyki produktów chłodniczych – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Edyta Kwiatkowska-Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

– Kluczowy jest jednak czynnik wpływający na całą branże TSL, a mianowicie interpretacja niemieckich przepisów dotyczących płacy minimalnej dla kierowców i stanowisko Komisji Europejskiej w tej sprawie. Otwarte pozostaje nadal pytanie jakie będą finalne rozstrzygnięcia w sprawie przewozów tranzytowych przez ten kraj. Niemcy są jednym z głównych odbiorców m.in. mrożonych produktów z Polski – mówi Edyta Kwiatkowska – Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

Przewoźnicy szacują, że wprowadzenie przepisów przez Niemcy jest równoznaczne z podniesieniem kosztów przewozu do Niemiec o 20 proc. – Już w tej chwili odczuwalny jest spadek podaży środków transportu gotowych do wyjazdu do Niemiec, ponieważ przewoźnicy obawiają się nie tylko dodatkowych kosztów, ale i wymogów dokumentacyjnych, związanych ze zgłaszaniem przewozów do odpowiednich instytucji – dodaje ekspertka.– Najbliższe miesiące zapewne przyniosą zmiany wynikające z sezonowości popytu na produkty mrożone. Wyższe temperatury zewnętrzne na pewno przyczynią się do zwiększenia popytu na lody. Z kolei dostępność świeżych warzyw i owoców przesunie zapotrzebowanie z usług logistyki mrożonek na usługi logistyki produktów chłodniczych – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Edyta Kwiatkowska-Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

– Kluczowy jest jednak czynnik wpływający na całą branże TSL, a mianowicie interpretacja niemieckich przepisów dotyczących płacy minimalnej dla kierowców i stanowisko Komisji Europejskiej w tej sprawie. Otwarte pozostaje nadal pytanie jakie będą finalne rozstrzygnięcia w sprawie przewozów tranzytowych przez ten kraj. Niemcy są jednym z głównych odbiorców m.in. mrożonych produktów z Polski – mówi Edyta Kwiatkowska – Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

Przewoźnicy szacują, że wprowadzenie przepisów przez Niemcy jest równoznaczne z podniesieniem kosztów przewozu do Niemiec o 20 proc. – Już w tej chwili odczuwalny jest spadek podaży środków transportu gotowych do wyjazdu do Niemiec, ponieważ przewoźnicy obawiają się nie tylko dodatkowych kosztów, ale i wymogów dokumentacyjnych, związanych ze zgłaszaniem przewozów do odpowiednich instytucji – dodaje ekspertka.

© 2019 Polfrost Internationale Spedition Sp. z o.o. | RODO / GDPR | Cookies - Polityka Prywatności.
Designed and Created by Trendmark.pl