dlahandlu.pl 23/03/201526 marzec, 2015

0

Polscy konsumenci nadal sceptycznie podchodzą do produktów mrożonych

- Polscy konsumenci nadal bardziej sceptycznie, niż ich zachodni sąsiedzi, podchodzą do gotowych produktów mrożonych. Jeżeli preferencje w tym zakresie się zmienią, to będzie to także szansa do dalszego rozwoju rynku usług logistycznych dla tych produktów – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Edyta Kwiatkowska-Sioch, analityk finansowy w Polfrost Internationale Spedition.

Zdaniem ekspertki dużo do nadrobienia jest przede wszystkim w segmencie mrożonych produktów rybnych. Z jednej strony spożywamy mało produktów rybnych, z drugiej jednak strony barierę do zwiększenia sprzedaży tych produktów stanowi ich słaba jakość (opakowanie mrożonej ryby często zawiera więcej glazury niż rybiego mięsa).

- Największe szanse na wzrost ma, moim zdaniem, segment mrożonych warzyw, głównie ze względu na popularyzowanie się mody na zdrowe odżywianie. Nie należy się jednak spodziewać spektakularnych wzrostów w najbliższym okresie – dodaje Edyta Kwiatkowska-Sioch.


Unia Europejska, Fundusze Europejskie - dofinansowanie
© 2014 Polfrost Internationale Spedition Sp. z o.o. | Designed and Created by Trendmark.pl | Polityka Prywatności